Vacature: Zakelijk coördinator AGB MAC

Dit is een gearchiveerd bericht

17.12.2014

Het Autonoom GemeenteBedrijf AGB MAC (AGB Mechelen Actief in Cultuur) gaat op zoek naar een halftijds zakelijk coördinator.

Jouw taken
Je bent verantwoordelijk voor het financieel beheer van het AGB MAC.
  • Boekhouding
  • Begrotingsopmaak en opvolging
  • BTW-administratie
  • Investeringen: opvolging
Je zorgt voor de invulling van de wettelijke verplichtingen (federaal, Vlaams, lokaal) waaraan het AGB MAC moet voldoen.
Je neemt de commerciële opdrachten van het AGB MAC op.
  • Je zoekt concessiehouders en onderhandelt goede contracten voor de culturele horeca-infrastructuur van het AGB MAC.
    - Café De Maan/kinderkunstencentrum (samen met cafetaria Minderbroederskerk en foyer Stadsschouwburg)
    - Museumcafé
    - Museumshop
  • Je onderhoudt een actieve relatie met de concessiehouders en zorgt voor een harmonieuze samenwerking overeenkomstig de visie en de beleidsdoelstellingen van de culturele instellingen binnen het AGB MAC.
  • Je staat in voor een goed ingevulde commerciële exploitatie van de gebouwen binnen de vastgestelde grenzen van de culturele werking.
Je bent de vast contactpersoon en werkt nauw samen met de stedelijke financiële diensten.
Je neemt het zakelijk/financieel aspect op in de begeleiding van culturele instellingen in hun toekomstige integratie binnen het AGB (bijv. bibliotheek).
Je onderhoudt goede relaties met andere AGB’s binnen en buiten de stad. 

Jouw profiel

  • Je hebt een goede kennis van bedrijfsvoering (met o.a. boekhouding, fiscaliteit, budgetopmaak en- opvolging, investeringen).
  • Je hebt een goede commerciële ingesteldheid: je neemt initiatieven om inkomsten te optimaliseren en de commerciële verhuur uit te bouwen.
  • Je hebt ervaring met beheer van non-profit infrastructuur.
  • Je hebt interesse voor cultuur en bij voorkeur enige ervaring in het zakelijke aspect van non-profit organisaties.
  • Je hebt een goede visie op hoe het zakelijke en het commerciële aspect in overeenstemming kunnen zijn met de waarde van de betrokken cultuuruitingen.
  • Je legt vlot contact en communiceert voldoende met de culturele instellingen waarvan de werking binnen het AGB wordt opgenomen, of die er mee te maken hebben.
  • Je bent een teamspeler.
Aanbod
  • een contract van onbepaalde duur
  • halftijdse tewerkstelling (19 u/w)
  • loon volgens wettelijke barema’s A1a-3a – bruto startsalaris: € 2.928,63
  • anciënniteit uit de openbare sector wordt verrekend, relevante privé-anciënniteit voor maximum 10 jaar.
  • extra's: een interessante verlofregeling, opleidingsmogelijkheden, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling abonnement woon-werkverkeer, fietsvergoeding.

Solliciteren
Mail je c.v. met motivatiebrief naar aanwervingen@personeelmechelen.be of per brief naar Personeelsdienst Stad en Sociaal Huis Mechelen, Schaalstraat 46, 2800 Mechelen. Je sollicitatie moet ten laatste op 31/12/2014 toekomen.

Selectieprocedure
De selectie start met een CV-screening. Enkel de kandidaten wiens profiel het best aansluit bij de functie, worden uitgenodigd voor de selectie (max. 12).
Geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een mondelinge proef, voorafgegaan door een psychodiagnostisch onderzoek en een schriftelijke opdracht.


Meer informatie
Voor meer info over de jobinhoud:
Heidi De Nijn – departementshoofd (T 015-29 40 36 E heidi.denijn@mechelen.be)
Voor meer info over de selectieprocedure:
Bart Maes, consulent personeel (T 015/45 33 41 - E bart.maes@personeelmechelen.be)

Terug Meer nieuws