E-Marketing

Type:boek
Auteur(s):Pieter de Nijs, Menno Heling, Michiel van Gaalen
Uitgever:Sdu Uitgevers
Plaats van uitgave:Den Haag
Datum van uitgave:2007
Aantal pagina's:135
Raadpleegbaar:in Muziekcentrum Vlaanderen (op afspraak)
Plaatsingsnummer:1481
ISBN:978 90 12 11632 9
Taal:Nederlands

Info

Dit boek leert u als marketeer en ondernemer uw relaties zo efficiƫnt mogelijk te benaderen met een optimaal resultaat. Internet haalt in rap tempo televisie en gedrukte media in als het gaat om bereik en resultaat. Slimme ondernemers zorgen er dus voor dat ze weten hoe ze via internet hun doelgroep kunnen bereiken: via e-mail, zoekmachines, communities of door gewoon online te adverteren.

Trefwoorden: ,

Uiteraard is het mogelijk dat de informatie op deze pagina voor verbetering vatbaar is. Laat ons via onderstaand formuliertje weten welke gegevens volgens jou moeten worden aangepast; Elke suggestie en opmerking wordt gelezen en we houden (in de mate van het mogelijke) rekening met de feedback die ons wordt opgestuurd.

Je e-mail

De informatie