Limburg: geografische naam of sterk merk?Wat bieden de concepten 'creatieve industrie' en 'citymarketing' voor de ontwikkeling van Limburg als creatieve regio? Case: Limburgse muziekfestivals

Type:studie/rapport
Auteur(s):Astrid Simon
Uitgever:Vrije Universiteit Brussel
Plaats van uitgave:Brussel
Datum van uitgave:2006
Aantal pagina's:127
Raadpleegbaar:in Muziekcentrum Vlaanderen (op afspraak)
Plaatsingsnummer:1392
Taal:Nederlands

Info

Promotor: Prof. Dr. Katia Segers
Eindwerk voorgelegd voor het behalen van de graad Master Communicatiewetenschappen.
Academiejaar 2005-2006

Trefwoorden:

Uiteraard is het mogelijk dat de informatie op deze pagina voor verbetering vatbaar is. Laat ons via onderstaand formuliertje weten welke gegevens volgens jou moeten worden aangepast; Elke suggestie en opmerking wordt gelezen en we houden (in de mate van het mogelijke) rekening met de feedback die ons wordt opgestuurd.

Je e-mail

De informatie